لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیرلو: ریتم بازی بسیار کند بود

پیرلو: ریتم بازی بسیار کند بود

نمی توانیم به این نتیجه؛ به این بازی و عملکرد دلخوش کنیم و بگوییم یووه برگشته، این نمایش به هیچ عنوان شایسته نام یووه نبود و بانوی پیر در یک بازی ضعیف و تنها با بهره گیری از توان و قدرت ستاره هایش کریس و آلوارو به یک پیروزی برابر رقیبی کم نام و نشان دست یابد.

 

اندره آ پیرلو، مربی یووه در اظهارات بعد از برتری دو بر یک برابر فرنتس وارش با تاکید بر این نکته که تیمش اش بازی کندی ارائه کرد، گفت:

 

هدف اصلی این بود که با نگرشی تازه و متفاوت راهی میدان شویم، این مسئله ای بود که در رختکن به بازیکنان گفتیم. بعضی اوقات بازی هایی که به نظر ساده می ایند و برای شما اسان تر هستند می توانند شما را به دردسر بیاندازند و شما را تحت فشار قرار دهند؛ درست مانند بازی امشب. بازی ای که انتظارش را داشتیم ارائه نکردیم و مانند انچه که تمرین کرده بودیم و خودمان را اماده آن کرده بودیم نشد. این کاملا طبیعی ست که بعد از تعداد زیادی بازی هر از گاهی افت داشته باشیم و به آن هماهنگی دلخواه بازی نکنیم، اما مهم این است که این روند ادامه دار نباشد و ما به تعادل و هماهنگی برگردیم. نیمه نخست کمی بهم ریخته بودیم و در ادامه توانستیم به خودمان بیاییم و بازی بهتری ارائه دهیم. در طول بازی فهمیدم که باید تغییراتی بدهم، رقیب به خوبی بازی را بسته بود و این بار با باز کردن بازی و ارسال توپ های سریع توانستیم کمی بهتر شویم. ریتم بازی خیلی سریع نبود و انها خیلی زود می توانستند بازی را ببندند. دلیخت یک قهرمان جوان 20 ساله است، بازگشت مهمی داشته، ان چیزی که ما از او می خواهیم را ارائه می دهد و زمانی که لازم است نیز می تواند پیش روی کند. نحوه بازی انها به شکلی بود که باید در زمان مناسب به انها حمله می کردیم و بازی را هجومی داشتیم، اگر با سرعت و بی دقت حرکت می کردیم اشتباه بزرگی بود، باید توپ را نگه می داشتیم و در زمان مناسب حمله ای را تدارک می دیدیم، درست زمانی که به این شکل حرکت کردیم خطرساز شدیم. دیبالا، بازی خوبی انجام نداد، اما به خوبی در حال پیشرفت است، بعد از مدتی خاص برگشته و این طبیعی ست. حالا باید در تمرینات از آنچه که بوده و بهتر نشان دهد و فراتر از قبل ظاهر شود تا فرم ایده ال را به دست بیاورد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: